Dostawa i płatności
DARMOWA DOSTAWA
Cennik przesyłek krajowych:
Metoda dostawy | Przelew/Płatność online | Płatność za pobraniem |
Przybliżony czas realizacji (od nadania, dni robocze) |
InPost Paczkomaty 24/7 | 11,90 zł | - | 1 dzień |
InPost Kurier | 14,90 zł | 17,90 zł | 1 dzień |
ORLEN Paczka | 9,99 zł | - | 1-3 dni |
Automaty DHL POP BOX oraz punkty DHL POP | 12,99 zł | 15,99 zł | 1-3 dni |
Dla zamówień powyżej 199 zł wysyłka jest darmowa |
Wysyłka zagraniczna
FORMY PŁATNOŚCI
- BLIK
- Google Pay
- Apple Pay
- Szybki przelew online
- Karty płatnicze
- PayPo
- Płatność przy odbiorze
- Raty Alior Bank
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
Zamówienia w przeważającej większości są realizowane w ciągu 24 godzin od zakupu. Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz inne dni wolne od pracy będą realizowane w najbliższym dniu roboczym.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. W takim przypadku Kupujący zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany. Sklep nie odpowiada za nieterminowe doręczenie przesyłek.
- o nadaniu przesyłki poinformujemy mailowo
- w przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki, podejmie kolejną próbę doręczenia w dniu następnym lub za zgodą Odbiorcy przekaże ją do najbliższego PaczkoPunktu InPost.
Gdy również drugiego dnia kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, paczka zostanie zwrócona do nadawcy.
Paczka paczkomatowa w PaczkoPunkcie jest magazynowana przez 2 dni. Jeśli w tym czasie nie zechcesz jej odebrać, umieścimy ją w pierwszej kolejności w Paczkomacie, który wybrałeś pierwotnie.
Odbiór przesyłki w PaczkoPunkcie dla paczek Kurier InPost, Allegro Kurier24 InPost lub Allegro miniKurier24 InPost możliwy będzie przez 3 dni.
UWAGA! Kurierzy dostarczający przesyłkę nie mają w obowiązku kontaktować się z klientem pod numerem telefonu kontaktowego podanego w formularzu zamówienia w celu umówienia godziny dostarczenia przesyłki.
- prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera - jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona - należy spisać protokół szkody. Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki.
W przypadku przesyłek do paczkomatów wszelkie widoczne uszkodzenia należy zgłosić jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).